5010141501 |
Fluïdesa lectora |
2016-2017 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
27/10/2016 - 4/5/2017 (10 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ZER Cap de Creus |
|
c. de Lloia, 2 (El Port de la Selva)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Alt Empordà
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2016 - 28/09/2016 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Dotar al professorat del centre les eines pedagògiques per aconseguir una docència més competencial en Llengües.
Dotar al professorat del centre eines i recursos per a actuar de manera més efectiva en casos de dificultats d'aprenentatge.
|
| |
Objectius |
1. Detectar dificultats de fluïdesa lectora en l'alumnat.
2. Aplicar estratègies metodològiques de millora de la fluïdesa lectora.
3. Concretar i seqüenciar quines estratègies i activitats s'incorporen als nostres centres per a l'ensenyament de la fluïdesa lectora des de Infantil fins a primària.
4. Acordar i concretar qui, quan i com s'avaluarà la fluïdesa lectora als centres.
|
| |
Continguts |
Competències bàsiques. Llengües
|
| |
Formador/a |
Arnaiz Pérez, Ma.Del Pilar
|
| |
Avaluació |
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mkZ0ZQt-xUnFvxbJd3dME6X7PoxxGY8zO1VvlFoE0TM/pubhtml
- Augmentar el % d'alumnat que obté resultats mitjà-alt i alt en les proves de competències bàsiques i diagnòstiques en llengua catalana i castellana.
- Reduïr el % d'alumnat que obté resultats mitjà-baix i sobretot l baix en les proves de competències bàsiques i diagnòstiques en llengua catalana i castellana.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació. Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
claustre
|
| |
E-mail |
crp-altemporda@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
27/10/2016 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimarts |
10/11/0016 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dimarts |
24/11/0016 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
diumenge |
19/01/0016 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dijous |
04/05/2017 |
1700 |
1900 |
|
| |